Zelené práce

22.05.2022 14:34

Celé nedělní dopoledne jsem věnoval vyvazování révy a zeleným pracem ve vinohrádku. Chtěl jsem se do toho pustit již včera, ale vzhledem k vichru, který celou sobotu panoval, by to nebylo moc smysluplné. Zastrkoval jsem bujně rostoucí výhony do drátěnky, očistil kmínky a vyškubal trávu kolem nich, mladou a novou výsadbu jsem prolil vodou.

Půda je děravá jak řešeto od nějakých hlodavců a svůj díl viny na tom má i krtek. Některé sazenice jsou zakrnělé, protože i přímo pod nimi jsou díry v zemi. Většina hlaviček roste moc pěkně a násada květenství je bohatá, část keřů je napadena roztoči. Při vylamování nadbytečných letorostů jsem redukoval i počty květenství a nechával jen to první nebo to v nejvýhodnější poloze.

Zvažuji dnes navečer preventivní postřik sírou s přídavkem Sanmite proti roztočům. Bohužel začalo opět fučet, což by pro ošetření nebylo vhodné. Od úterka jsou avizovány deště, takže moc času na aplikaci není, při nejhorším to pořeším dovolenou.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode