Réva 2022

19.04.2022 20:52

"Duben, ještě tam budem", tak toto rčení sedí naprosto přesně a réva to ví, proto taky téměř vůbec neraší. Půda je stále studená, a ani sluneční svit ji nedokáže prohřát. Téměř každý den fučí, vítr bývá hodně studený, a v tomto se opradu dělat nechce. Révu mám ostříhanou, ale nevyvázanou, málokterá odrůda pláče a s rašením je to podobné.

U domu jsem likvidoval několik keřů révy, rovněž jsem odebral řízky zajímavých odrůd a uskladnil je v ledničce a v zemi. Některé keře bych chtěl přeroubovat, ale buď je hnusně větrno nebo sere. Malou část řízků jsem dal zakořenit a to dopadlo cellkem dobře. Čím více jsem se s tím dříve piplal, tím horší výsledky byly, hlavně v následném přesazení kořenících řízků do zeminy.

Co se ošetření týče, tak taky zatím nic. V tom větru se to opravdu nedá.

M.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode