Předčasná probírka

05.06.2022 09:33

Ještě včera jsem vyvazoval a vylamoval révové porosty a měl dilema, kolik květenství na révě nechat. Včerejší dvoucentimetrové kroupy a vichřice to pořešila za mne. U domu je poničeno 50-75% révy, na zemi se válejí polámané letorosty a květenství. Některé odrůdy již odkvetly, takže až se to "ustálí", budu muset udělat zelené práce odznova.

Trochu jsem doufal, že se to zahradě vyhlo (šlo to od Valtic), ale když jsem si přehrával videa z kamer na zahradě, tak to bylo v bleděmodrém to stejné. Navíc jsem se na zahradu ani nemohl dostat, protože hasiči likvidovali popadané stromy a silnice byla uzavřena. Včera navečer jsem révu ve vinohrádku prohlížel a naplánoval si, že dnes se pustím do odstraňování nepotřebných květenství, vylámu a vyvážu letorosty, poseču trávu. Teď mám poněkud obavu z toho, co mne tam čeká.

Venku je nyní azurová obloha, slunce svítí, ale docela fouká, prostě taková běžná slunečná neděle, jako by se včera nic nestalo.

M.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode