Nová výsadba a giberellin

31.05.2016 17:10

O víkendu jsem se na zahradě pustil do výsadby nových sazenic ze zakořeněných řízků. Odrůdy si moc nepamatuji, ale bylo tam Kyoho, Pamjati Dženejeva a ????? (později průběžně doplním), u baráku jsem vysadil Everest. Kořenový systém žádná sláva, ale snad se rostlinky ujmou, ty slabší jsem nechal prozatím zaklopené bílými plastovými kbelíky, protože se kolem neustále honí bouřky. Nás to tady zatím nechává na pokoji . . .

Odkvetlou odrůdu Gold Finger (doma v k větináči i na zahradě ve skleníku) jsem ošetřil přípravkem Buton, který obsahuje giberellin, a jednoduše se rozpustí ve vodě. Mám i giberellin kristalický, ale ten se musí rozpouštět v alkoholu a následně ředit ve vodě, a do toho se mi nechtělo. Ošetřená květenství jsem si označil vázacím drátkem.

103 1877103 1878

Co se ostatní révy týče, tak krásně roste již i ta přemrzlá, některé výhony jsou tlusté jako nikdy jindy, nestíhají "vyzrávat" a jsou velmi křehké. Mnohdy však rostou z míst, kde to není potřeba, ale opět je to dáno následky mrazů, bujnost růstu je naopak dána menším počem letorostů, teplem a nadmírou mokra. Nádherná jsou i květenství, zvláště pak na hlavách u baráku. Až dojde na průklest po odkvětu tak mi to opět bude rvát srdce ....

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode