Není lepší když to zmrzne hned ze začátku a je "klid"?

13.07.2016 19:53

Tak tuhle otázku si začínám dávat stále častěji v tomto zasraném mokru. Dnes jsem se narychlovku otočil na zahradu a doslova mne polilo. To co předvádí plíseň je už k pláči, o padlí nemluvě. Neměl jsem foťák u sebe a pro telefon se mi do auta v tom dešti nechtělo jít. Listy některých odrůd jsou již celoplošně napadeny padlím, plísní jsou již napadeny všechny odrůdy a fleky se začínají slívat do jedné plochy. Včera lilo pozdě odpoledne, v noci bouřka, ráno "jen" chcalo a během dopoledne asi hodinový slejvák. Jen za včerejší večer do rána spadlo 50 mm vody, odpoledne neustálé přeháňky, na další ošetření nejde v tomto hnusu ani pomyslet. Zítra jedu sužebně dopryč, takže odpoledne udělám hov..., dopoledne má zase chcát, a teploty se stále drží od 18ti do 27°. Takhle zkur...ý začátek léta nepamatuji, a to už pamatuji docela hodně. Další otázka je co použít na postřik. U plísně to vidím na Revus a u padlí na Kumulus, oba dva jsou s krátkou OL, co bude následovat dál je otázka. Něco se dá vykoumat i v postřikovém plánu vydávaném na stránkách vinařských potřeb. Pokud se ale nezmění počasí, tak mám obavy že nepomůže ani islámská svěcená voda.

 

PS: omluva za výrazy, ale to je zhodnocení situace přímo od srdce.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode