Lora a ti druzí ....

22.04.2016 19:12

Z hlav venku vysazených je Lora v čele pelotonu s velkým náskokem, ale jen u baráku, na zahradě se drží zhruba na středních pozicích. Výhony jsou tak velké, že by se mohlo provést již preventivní ošetření proti padlí. Tady nechci nic ponechat náhodě, naopak použití giberellinu na "protažení" bobulí ještě zvážím, protože vloni byly střapce přenádherné i bez GA3

103 1164103 1165
103 1166103 1175

Průběžně odstraňuji nadbytečné výhony, květenství to čeká později.

103 1174

K světu se mají i ostatní odrůdy, a tady bych chtěl neopomenout a poukázat na přístup pana Knížka k "reklamaci" odrůdy. Před nějakým rokem jsem zakoupil odrůdu Original, se kterou jsem velmi spokojen, ale stále se mi nezdála její barva. Po mejlovém dotazu jsem obdržel od pana Knížka odpověď, že by se mohlo jednat o odrůdu Original belyj, kterou měl v té době v sortimentu. Nabídl mi bezplatné zaslání řízků Originalu (do růžova zbarvené bobule), a následně tak také učinil. K záměně může dojít kdekoliv, ale ne každý se k tomu dokáže takto postavit, a takovýto přístup musím ocenit nejvyšší známkou. Nyní mám žízky po zakořenění v perlitu přesazeny do zeminy a doufám, že se mi zdárně podaří dopěstovat. Jeden řízeček mám ještě v ledničce na naroubování.

103 1169103 1170
103 1171103 1172

Počasí prozatím přeje hlavně tím, že se nám v uplynulých dvou dnech vyhnuly mrazíky. Nastává víkend, ale po slunečném týdnu má být o víkendu opět zataženo a má chcát (klasika), takže na ošetření nedojde, max nějaké to vylamování rašících letorostů.

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode